Diumenge 12 juliol 2020

Alsina: “Els cotxes de benzina desapareixeran quan els elèctrics els igualin de preu”

El periodista i politòleg augura que això passarà el 2022 i que tancaran les tradicionals marques de motor amb carburant fòssil

|

+Notícies

FemVallès reclama el nou túnel d’FGC de connexió amb Barcelona

La plataforma socioeconòmica per la promoció del Vallès, FemVallès, reivindica la "importància" del nou túnel de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya que el...

El Parlament aprova un sou mínim de 1.200 euros per als auxiliars de les residències

Aquest divendres ha estat l'última jornada del del ple monogràfic sobre residències que va començar dimarts a la cambra catalana i s'han aprovat la...

Torra sobre el dèficit d’inversió a Catalunya: “M’ha estranyat que la classe empresarial no es revoltés”

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha demanat la "complicitat" del sector empresarial en la "lluita" pels recursos. En la presentació de la...

El Govern anuncia un pla de contingència de 2,5 MEUR per sufragar despeses dels equipaments d’aïllament al Baix Segrià

El Govern ha anunciat un pla de contingència dotat amb més de 2,5 milions d'euros per fer front a les despeses derivades de la...

La covid-19 farà escalar el deute mundial al seu màxim històric el 2020, segons l’FMI

La pandèmia de la covid-19 situarà el deute mundial en el seu màxim històric des que hi ha registres, segons apunta un article dels...

Un 73% de l’empresariat creu que la gestió del nou equip de la Cambra és “molt bona”, segons consultes internes

Un 73% de l'empresariat creu que la gestió del nou equip de la Cambra de Comerç pel que fa a l'acció és "molt bona"....

+Llegits

La “por” a rebrots com el del Segrià fa anul·lar reserves als hotels de costa

El repunt de la covid-19 al Segrià està provocant un degoteig de cancel·lacions de reserves als hotels de la costa. El sector lamenta que...

Chacón: “El que fem ara condicionarà quin país tindrem en 5 anys, sense teixit productiu no hi haurà estat del benestar”

La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, ha advertit que les polítiques econòmiques i empresarials que s'impulsin ara condicionaran "quin país tindrem d'aquí a...

La covid-19 farà escalar el deute mundial al seu màxim històric el 2020, segons l’FMI

La pandèmia de la covid-19 situarà el deute mundial en el seu màxim històric des que hi ha registres, segons apunta un article dels...

El Govern es compromet a invertir 57 MEUR fins al 2021 per estendre la fibra òptica de la Generalitat

El Govern s'ha compromès a accelerar el desplegament de la fibra òptica de la Generalitat al territori, amb una inversió de 57 milions d'euros...

La CE preveu que el consum de vi caigui un 7% aquest any per la covid-19 i que les exportacions disminueixin en un 6%

La pandèmia de la covid-19 fa caure el consum de vi un 7% aquest any, mentre que les exportacions també disminueixen en un 6%....

Un total de 39.094 estudiants comencen una selectivitat marcada per la covid-19

Un total de 39.904 estudiants han començat aquest dimarts les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), en una convocatòria marcada per la covid-19. Es...

En un entenedor fil de Twitter, el periodista i politòleg Adrià Alsina posa el dit a la nafra sobre el tema del dia, la marxa de Nissan de Catalunya: no és tant una qüestió de beneficis, localització, repartiment de mercat, etc., sinó que el motor d’explosió té els dies comptats i no només Nissan sinó totes les tradicionals marques han de desaparèixer.

Segons aquest analista, la qüestió és més profunda i a la vegada senzilla: quan s’aconsegueixi que els cotxes elèctrics siguin més barats que els de motor d’explosió, en canvi es farà igualment de ràpid que quan es va passar dels mòbils tradicionals als smartphones.

Publicitat

- Publicitat-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos

667
1,113