Divendres 5 juny 2020

L’ajuntament de Barcelona no creu que els aldarulls incideixin en la campanya turística del Nadal

Turisme de Barcelona duplica el pressupost de la campanya turística de Nadal, que enguany és de 150.000 euros.

|

+Notícies

Aragonés confirma que Espanya ens roba

El vicepresident del Govern, Pere Aragonès, s'ha formulat un seguit de preguntes retòriques quan ha contestat una interpel·lació de la diputada de la CUP,...

El Govern destina 7,3 milions per reactivar el sector del transport de mercaderies i la logística

El Govern ha anunciat que destinarà 7,3 milions d'euros a un pla per reactivar el sector del transport de mercaderies i la logística. El...

L’Airef empitjora dues dècimes la previsió del dèficit per l’ingrés mínim vital i les despeses sanitàries

L'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (Airef) ha empitjorat les previsions de dèficit tenint en compte l'aprovació de l'ingrés mínim vital, l'extensió dels Expedients de...

Ports inverteix 3,9 MEUR en les obres de reparació dels danys del Gloria a l’Ametlla de Mar

Ports de Generalitat ha començat les obres d'emergència per reparar els danys estructurals ocasionats pel temporal Gloria, del mes de gener, al port de...

El Govern acorda amb el projecte Xnet treballar en la digitalització de les escoles

El Departament d'Educació i el projecte Xnet han signat un acord per treballar vers “l'excel·lència” del procés de digitalització de les escoles “a llarg...

Gairebé un terç (un 29%) dels aturats europeus té passaport espanyol

Les dades sobre l'atur a la UE avui publicades per Eurostat deixen l'Estat espanyol en molt mala posició: Espanya representa el 29% dels aturats...

+Llegits

L’hotel Alimara tanca diumenge la seva etapa com a hotel salut després d’acollir 250 professionals sanitaris

L'hotel Alimara, que pertany al Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia (CETT), tancarà diumenge la seva etapa com a hotel salut després d'haver acollit...

Torra: Els sanitaris “tenen tota la raó” en les seves reivindicacions

Seguint amb l'entrevista d'aquest dimecres a Catalunya Ràdio, un altre tema estrella ha estat els sanitaris i les seves reivindicacions. El president ho té...

Ports inverteix 3,9 MEUR en les obres de reparació dels danys del Gloria a l’Ametlla de Mar

Ports de Generalitat ha començat les obres d'emergència per reparar els danys estructurals ocasionats pel temporal Gloria, del mes de gener, al port de...

Montilla era ministre d’Indústria el 2006 quan l’actual president d’Enagas va ser nomenat conseller de l’empresa

Passen tretze, catorze anys, però els contactes perduren i els cops de mà poden anar en un o altre sentit. El nou conseller d'Enagas,...

Brussel·les espera que el fons de solvència per a empreses estigui operatiu “a principis de la tardor”

Brussel·les espera que el fons de solvència per a empreses estigui operatiu "a principis de la tardor". La vicepresidenta de la Comissió Europea, Margrethe...

El govern espanyol diu ara que els turistes poden començar a arribar a partir del 22 de juny

Els turistes podran començar arribar a l'Estat espanyol partir del 22 de juny amb el final de l'estat d'alarma i el retorn de les...

L’Ajuntament de Barcelona ha duplicat enguany el pressupost de la campanya de promoció turística de la capital catalana de cara a les vacances de Nadal, passant dels 75.000 al 150.000 euros de pressupost.

Amb el lema ‘Barcelona, una ciutat per compartir’ la campanya –bàsicament digital i concentrada a les xarxes socials- aposta per captar públic dels EUA, de països amb bones connexions directes com el Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya, i també de totes les ciutats de l’Estat lligades a la xarxa AVE.

Publicitat

“Hem volgut incidir enguany també amb el mercat espanyol per fomentar les decisions d’última hora per venir de compres a Barcelona, tot aprofitant la xarxa ferroviària d’alta velocitat”, ha comentat el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, que ha volgut desvincular el major esforç econòmic d’aquesta campanya nadalenca dels aldarulls post sentència del procés.

Per la seva banda, el director de Turisme de Barcelona, Joan Torrella, afirma: “Des del punt de vista de turisme és una campanya programada anualment, hem volgut potenciar-la i no té cap relació amb els disturbis”, ha assegurat Marcé, que ha avançat que el ritme del turisme a Barcelona “segueix estable”. “No tenim cap decreixement, de fet estem en xifres positives i aquest novembre també el tancarem amb més turistes”, ha precisat el regidor de Turisme i Indústries Creatives. “Sincerament, no temem cap caiguda dels turistes pels aldarulls.

- Publicitat-

“Amb una edat compresa entre els 30 i els 55 anys, i que tingui previst viatjar a una ciutat europea durant les Festes de Nadal”, ha continuat el director general de Turisme de Barcelona. “L’intentarem interceptar a través de banners i anuncis en blogs de viatges o cercadors. A través de vídeos de curta durada, gifs i textos breus sobre Barcelona”, ha comentat Torrella. “El nostre objectiu és que opti per Barcelona a l’hora de passar les vacances d’hivern”, ha insistit el director de Turisme de Barcelona, que ha marcat com a prioritari aquest Nadal el mercat dels Estats Units. “S’ha posat especial atenció en les àrees de Nova York, Califòrnia i Florida. El mercat nord-americà és el tercer en despesa i el més receptiu”, ha reflexionat en veu alta Torrella. “I després d’Espanya, és el país que més segueix les xarxes socials de Turisme de Barcelona, especialment a Instagram”, ha conclòs.

Segons Turisme de Barcelona, l’eslògan ‘Barcelona, a city for sharing’ vol posar l’accent en l’experiència del consumidor i en el desig de compartir tot allò que fan de la capital catalana “una ciutat única, els seus detalls singulars i en definitiva allò que la fan ser diferent”. En paral·lel, la campanya també vol potenciar la notorietat de la imatge de Barcelona com a destinació per passar-hi les vacances d’hivern i generar tràfic als webs barcelonashoppingcity.com i VisitBarcelona.com, i nous seguidors a les xarxes socials per incrementar el potencial de difusió de la destinació.

- Publicitat-

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos

670
1,094