Diumenge, 15 Desembre 2019

L’ajuntament de Barcelona no creu que els aldarulls incideixin en la campanya turística del Nadal

Turisme de Barcelona duplica el pressupost de la campanya turística de Nadal, que enguany és de 150.000 euros.

|

L’Ajuntament de Barcelona ha duplicat enguany el pressupost de la campanya de promoció turística de la capital catalana de cara a les vacances de Nadal, passant dels 75.000 al 150.000 euros de pressupost.

   

Amb el lema ‘Barcelona, una ciutat per compartir’ la campanya –bàsicament digital i concentrada a les xarxes socials- aposta per captar públic dels EUA, de països amb bones connexions directes com el Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya, i també de totes les ciutats de l’Estat lligades a la xarxa AVE.

“Hem volgut incidir enguany també amb el mercat espanyol per fomentar les decisions d’última hora per venir de compres a Barcelona, tot aprofitant la xarxa ferroviària d’alta velocitat”, ha comentat el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, que ha volgut desvincular el major esforç econòmic d’aquesta campanya nadalenca dels aldarulls post sentència del procés.

Per la seva banda, el director de Turisme de Barcelona, Joan Torrella, afirma: “Des del punt de vista de turisme és una campanya programada anualment, hem volgut potenciar-la i no té cap relació amb els disturbis”, ha assegurat Marcé, que ha avançat que el ritme del turisme a Barcelona “segueix estable”. “No tenim cap decreixement, de fet estem en xifres positives i aquest novembre també el tancarem amb més turistes”, ha precisat el regidor de Turisme i Indústries Creatives. “Sincerament, no temem cap caiguda dels turistes pels aldarulls.

“Amb una edat compresa entre els 30 i els 55 anys, i que tingui previst viatjar a una ciutat europea durant les Festes de Nadal”, ha continuat el director general de Turisme de Barcelona. “L’intentarem interceptar a través de banners i anuncis en blogs de viatges o cercadors. A través de vídeos de curta durada, gifs i textos breus sobre Barcelona”, ha comentat Torrella. “El nostre objectiu és que opti per Barcelona a l’hora de passar les vacances d’hivern”, ha insistit el director de Turisme de Barcelona, que ha marcat com a prioritari aquest Nadal el mercat dels Estats Units. “S’ha posat especial atenció en les àrees de Nova York, Califòrnia i Florida. El mercat nord-americà és el tercer en despesa i el més receptiu”, ha reflexionat en veu alta Torrella. “I després d’Espanya, és el país que més segueix les xarxes socials de Turisme de Barcelona, especialment a Instagram”, ha conclòs.

Segons Turisme de Barcelona, l’eslògan ‘Barcelona, a city for sharing’ vol posar l’accent en l’experiència del consumidor i en el desig de compartir tot allò que fan de la capital catalana “una ciutat única, els seus detalls singulars i en definitiva allò que la fan ser diferent”. En paral·lel, la campanya també vol potenciar la notorietat de la imatge de Barcelona com a destinació per passar-hi les vacances d’hivern i generar tràfic als webs barcelonashoppingcity.com i VisitBarcelona.com, i nous seguidors a les xarxes socials per incrementar el potencial de difusió de la destinació.

Publicitat  

Seguiu-nos a: