Les noves formes de màrqueting digital, a debat a Barcelona

0
ACN

Redacció

L’arribada del màrqueting ‘online’ ha provocat que empreses d’arreu del món es qüestionin constantment com atraure nous clients a través del món digital, però sense molestar als usuaris amb continguts intrusius. Per tal de debatre sobre les possibles solucions a aquest problema, demà es celebra a Barcelona la cinquena edició de la trobada d’Inbound Leaders, una cita que comptarà amb diversos experts per analitzar la tècnica ‘inbound marketing’. Es tracta d’una estratègia que busca aconseguir fidelitzar als internautes que visiten la teva web fins a convertir-los en clients, a través de continguts interessants per als usuaris i tècniques que incrementin el tràfic de la pàgina d’una companyia.

La jornada ha estat organitzada per InboundCycle, la primera agència que es va especialitzar en aquesta tècnica en el mercat espanyol i llatinoamericà. La trobada també comptarà amb representants d’altres companyies especialitzades en aquest àmbit, com Logicalis Spain, HubSpot o PlayFilm. S’espera que aquest any assisteixin fins a 800 persones a l’esdeveniment.

FER UN COMENTARI